wtorek, 27 kwietnia 2010

Udzielanie informacji

wdrażanie ISO
Ciągle jest mnóstwo firm które nie wiedzą co to jest wdrażanie iso. Nie wiedzą jak się o to starać i jakie płyną z tego korzyści. Nie jest ich dużo ale zawsze znajdują się osoby które czegoś nie zrozumieli, nie wiedzą lub zapomnieli. Ważne jest w takiej sytuacji udzielanie informacji przez firmy zajmujące się wdrażaniem iso. Jeżeli czegoś nie znajdziemy w necie(a właściwie jest to niemożliwe)to zawsze bez problemu można wysłać zapytanie do ekspertów.

Jest to usługa pojawiająca się na każdej stronie firmy oferującej wdrażanie iso. Nie jest to nowością bo jak coś ma każdy to przestaje coś być nowym, fajnym i innowacyjnym. Sam nie raz byłem w sytuacji w której potrzebna mi jest porada. Nie chodzi już o iso lecz o każdą inną dziedzinę życia. Ostatnio trzeba było się rozliczyć z zusem za 2009 rok. Miałem problem odnośnie jednego punktu w papierach. Nie chciałam szukać księgowej która mi to wytłumaczy bo będę musiał jej wiele zapłacić. Postanowiłem że poszukam darmowych porad w necie no i znalazłem. Napisałem meila do pewnej pani a ona za kilka godzin odpisała mi tak że wszystko pięknie zrozumiałem. Cała sprawa skończyła się pozytywnie. Właśnie dlatego poruszyłem ten temat iso. Pomaganie innym osobom szczególnie za darmo jest bardzo ludzkim odruchem. Zdecydowanie mogę powiedzieć że jeśli ktoś szukałbym pomocy w temacie na którym się znam to od razu wyciągam do niego rękę. Trzeba sobie pomagać...