środa, 14 kwietnia 2010

Harmonogram iso

Z tego wszystkiego co tu napisałem można się domyśleć że do całego tego procesu potrzebny jest dobry harmonogram iso. O co chodzi? Chodzi o to aby wszystkie działania były dobrze przemyślane i dobrze następowały po sobie. Wszystko to można sobie przeczytać jak się wejdzie na różne strony poświęcone właśnie iso. Samo wdrażanie iso juz powinno być dla wielu jasne. Nie mówię że ja tu jakieś wykłady prowadzę na temat wdrażanie iso, nie. Ale jeżeli ktoś ma coś związanego z biznesem wszystkie informacje jakie ja tu zawarłem ma w jednym palcu. Trochę dla mnie jest tajemnicą ten harmonogram iso bo w sumie nie pierwszy raz się spotkałem z takim pojęciem ale nie wiem dokładnie na czym polega. Tzn jedyną wątpliwą sprawą jest to czy ten harmonogram dopasowywany jest do wszystkich klientów czy do każdego jest robiony oddzielnie. W sumie wszelkie działania muszą być wykonane tak samo na takiej samej zasadzie. To może ja podam dobrą stronkę na której jest napisane trochę na temat iso. Proszę: http://www.pdca.pl/

wdrażanie ISO