środa, 4 sierpnia 2010

Wiele pracy


Jestem ciekawy ile osób po przeczytaniu mojego bloga zdecydowało się na wdrażanie iso. Nie mam zamiaru nikogo nakłaniać do wdrażanie iso bo nie taka moja rola. Chcę aby Polska gospodarka weszła na nowy, wyższy poziom. Nie zrobimy tego w jeden rok ani w dwa ale może za 4-5 lat polskie firmy będą bardziej szanowane nie tylko w kraju ale i w całej Europie. Wiele pracy przed nami ale wdrażanie iso nigdy ie było łatwym procesem.

Właściwie każda firma może mieć wdrożony system jakości. Utworzonych jest tyle rodzajów systemów że żadna dziedzina przemysłu znajdzie coś dla siebie. Wydaje się to takie proste jak siedzi się przed kompem i wypisuje takie rzeczy. Jednak na własne oczy widziałem firmy które po pewnym czasie od włączenia systemu iso czerpały same korzyści. Trudno w to uwierzyć a mi trudno uwierzyć w to że kilka lat na rynku polskim będzie umiała się utrzymać firma właśnie bez certyfikatu iso.