poniedziałek, 18 stycznia 2010

Organizacja szkoleń

Wiele firm decyduje się na wybranie szkolenia dla swoich pracowników. Jedni myślą coś w stylu "po co takie wymysły,że dużo pracy do jeszcze się doszkalać trzeba". Jest to,prawda, dodatkowe zajęcie i Ci co mają nawał pracy mogą mieć takie zdanie. Jednak kierownik lub szef chce aby jego personel podnosił przez cały czas swoje kompetencje.

Gdy chcemy przeszkolić swoich ludzi wybieramy firmę która to za nas zrobi. Długo nie trzeba szukać bo w necie jest ogromnie dużo ofert tego typu. Oczywiście niech szef nie czeka na podziękowania z tytułu wysłania swoich pracowników na szkolenie,nie. Jednak trzeba pamiętać o tym że w przyszłości może nam się to przydać,zdobyta wiedza nigdy nie zostanie zapomniana.

Innym tematem jest
wdrażanie ISO które do odpowiedniego funkcjonowania firmy dla jednych jest koniecznością.