piątek, 25 czerwca 2010

Programy iso

Ściąganie z internetu plików nie jest zabronione jedynie jeśli będziemy go wykorzystywać do celów własnych. Niedawno czytałem artykuł w znanej gazecie w którym były przedstawione wszystkie wątpliwości związane ze ściąganiem plików. Iso też jest dostępne w formie pliku. Wystarczy tylko wpisać "wdrażanie iso" lub wdrażanie iso program i wyskoczy nam mnóstwo stron które posiadają pliki iso.

Przeważnie są to bardzo małe programy które ściąga się w kilka sekund. Jest to o tyle wygodne że na każdym komputerze takie programy działają bez zarzutu. Nie ma wymagać sprzętowych które są nie do spełnienia.

Wdrażanie iso to proces który wymaga zaangażowania wielkiej grupy ludzi. Może lekko przesadzam ponieważ nie zawsze udaje mi się przekazać wszystko dokładnie tak ja mam poukładane w głowie. Może wrócę do ściągania plików...Nie jest to zabronione ale trzeba uważać aby nie przesadzić. Ludzie z reguły ściągają muzykę czy filmy wyłącznie na własny użytek. Nie wyobrażam sobie aby ktoś handlował muzyką czy filmami jeśli są tak łatwo dostępne w necie. Programy iso które można dostać w necie są dobrej jakości. Właśnie ściągnęłam jeden i wszystko ładnie chodzi. Dobrze że mamy do nich dostęp.